OPROEP NIEUW TELEVISIE – PROGRAMMA

  • NPPP

    Hallo,

    Mijn naam is Jitske en ik ben werkzaam bij het tv productiebedrijf No Pictures Please.

    Voor een nieuw programma zijn we op zoek naar vrouwen die in de problemen zitten omdat hun ex-partner weigert (kinder)alimentatie te betalen. Terwijl hij daar wel toe verplicht is. Herkenbaar? En ben je radeloos? Of is er iemand in de omgeving die hier mee te maken heeft? Stuur ons dan een mailtje met een korte beschrijving van je probleem en misschien kunnen wij je helpen met een oplossing.

    Mail naar: kandidaten@nopicturesplease.nl

    of naar jitske@nopicturesplease.tv

  • Marieke

    Hier een vader waar de ex van weigert kinder alimentatie te betalen. … mag dat ook?

  • mr0

    Joh, ga 's een tv programma maken over ontkinderde vaders.

    Of over vaders die niet meer kunnen leven terwijl mama+kids in weelde vertoeven.

  • Koott

    Heb mijn reactie maar even gewijzigd.

    Zo'n programma zou heel interessant zijn?

    Hoe leven die moeders? Hoe komen ze in hemelsnaam rond? Hoe zien hun financien eruit? Hoeveel kosten de kinderen precies. En hoeveel financiele steun krijgen ze eigenlijk? (Gelukkig hebben ze niet alleen aan 1oudertoeslagen, maar bijvoorbeeld ook stuen van de gemeente, zoals vergoeding zwemles ). En wat zijn hun plannen wanneer de kinderen uit huis zijn? Wat willen ze hun kinderen meegeven aan normen en waarden? (Vooral aan hun dochters).

    In hoeverre betrekken ze de vaders nog bij de opvoeding? Waarom zorgen zij eigenlijk voor de kinderen? En waarom is er geen co ouderschap? Waarom vinden zij dat de vaders moeten betalen?

    Interesant hoor! Vooral even laten weten wanneer het uitgezonden wordt!

  • popeyes

    Je wordt op je wenken bediend. Binnenkort presenteert ‘Ton van Royen’ een praatprogramma waar jij om verlegen zit.